برنامه های بلند مدت بارسلونا برای پست دفاع راست
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
8:42 جواد

 بارسلونا به دنبال بازیکنی از که بتواند تا چندین سال دفاع راستش را به او بسپارد تا جانشین خوبی برای دنی آلوز شود.

 بارسلونا قبل از شروع جام جهانی نشان داد که به دنبال خوان کوادرادو است، این بازیکن در طول مسابقات جام، برای تیم ملی کلمبیا خوب کار کرد و در دو فصل اخیر، برای باشگاهش فیورنتینا درخشان ظاهر شده است.
اما برای انتقال این بازیکن باشگاه بیش از حد صبر کرده است و امکان دارد فیورنتینا قیمتش را کاهش ندهد و بارسلونا بیش از 40 میلیون یورو برای خرید او پرداخت نخواهد کرد.
 
اگر کاتالان ها نتواستند کوادرادو را بیاروند هیچ برنامه کوتاه مدت برای بازیکن دیگر ندارند، بازیکنی مانند پیشچک 29 سال جایی در لیست بارسا ندارد.
بنابراین باشگاه در کنار برنامه های کنونی و فوری، یک لیست امیدوار کننده دارد که قصد دارد در دراز مدت آن ها را به انجام برساند.
 
یکی از آن بازیکنان سرژی اوریر 21 سال بود که امسال از تیم تولوز به پاریسن ژرمن ملحق شد و به طور خودکار از لیست بارسلونا کنار رفت، دیگر مارکینیوس بود که باز هم در تیم پاریسی حضور داشت و باشگاه بارسلونا هر کاری کرد موفق نشد وی را به خدمت بگیرد.
 
اما یکی دیگر از آن بازیکنان، فابین جانسون 26 سال می باشد که در مسابقات جام جهانی برای تیم ملی آمریکا بسیار خوب بازی کرد. این بازیکن در حال حاضر برای هوفنهایم بازی می کند و بارسا وضعیت وی را زیر نظر گرفته اند.
بازیکن دیگر، کریستین گامبوآ می باشد که برای تیم ملی کاستاریکا بازی می کرد، او هم در قلب خط دفاع و هم در سمت راست خوب بازی می کند.او 24 سال سن دارد و به تازگی قراردادی با وست برومویچ آلبیون امضا کرده است.
 
آخرین نفر، ماتئو دارمیان است؛ او برای باشگاه تورینو توپ می زند، علاوه بر چند پست بودن، می تواند راحت در دو طرف خط میانی کار کند و نفوذهای بی نقصش را به نمایش بگذارد.
 
منبع:طرفداری

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلونا
ادامه خبر...